zondag 28 april 2013

Dottie: My Giraffe

Hey!

Lange nek, schattig en komen vaak voor in de savanne. Ik heb het natuurlijk over de giraffe. Een van mijn favoriete dieren op de wereld. Jammer kun je ze niet als huisdier hebben en je kunt ze dus niet altijd aan je zijde hebben. Daarom heb ik besloten om Giraffe Nail Art te doen. Dat is gewoon een giraffe op je nails!







Dit is dus mijn giraffe, Dottie. Ik had ooit een knuffelgiraffe die ik Dottie noemde, vanwege de vlekken op zijn huid. En omdat ik van giraffes hou heb ik dus Dottie op mijn nagels gedaan.
Het kostte wel twee uurtjes om allebei mijn handen te doen, maar dat was wel de moeite waard. Alleen heb ik wel een foutje gemaakt. Dottie was juist bruin met gele vlekken, i.p.v een gele huid en bruine vlekken. :')

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten