woensdag 17 april 2013

superhero's


Hello!

Ik hou van superhelden en natuurlijk van films met superhelden erin! Ik had dus besloten om superhelden op mijn nagels te doen. Het was wel een lange klus. Maar ik was er wel dus een paar uur zoet mee. Jammer dat het er snel van af viel... :'(





En nu stel ik je voor aan Superman, Wonder Woman, Iron Man, Captain America en Thor! 
Er zijn natuurlijk veel meer superhelden waar je uit kunt kiezen, zoals The Hulk, Spider Man of Batman. Maar ik heb maar tien vingers, en ik had al niet de juiste kleuren voor allemaal. Dus had ik maar besloten voor de gene waar ik de kleuren van had en die ik ook nog nooit eerder had gedaan! 
Bijvoorbeeld Batman had ik ooit wel eens gedaan. Maar omdat ik dom ben had ik er geen foto van gemaakt en dus kan ik het ook niet posten. Maar binnenkort zal ik weer Batman op mijn nails hebben en kunnen jullie het zien op mijn blog! ASDFGHJKL. :D

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten