maandag 13 mei 2013

Nails and Celebrities 4

Hellooo.
Al weer een week geleden dat ik een post heb geplaatst op de blog. Sorry. Ook al had ik twee weken meivakantie. 
 Dit is al de vierde post van Nails and Celebrities, nog 1 en dan zit het er weer op. Wat vinden jullie er tot nu toe van? Laat je mening achter in een van de berichten van Nails and Celebrities. Misschien dat ik wel op jouw reactie reageer! 




Jullie kennen haar misschien wel. Lana Del Rey (26) is songwriter, model, zangeres en rapper. Ze is al sinds de 2005-heden bekend en ik vind haar nagels zo mooi lang. Haar muziek is ook heel leuk en haar stijl vind ik echt ♥_♥ 

How do you do?
 1. Zorg ervoor dat je rood, top coat, base coat en zilver hebt.
 2. Maak twee schuine strepen met het zilver die elkaar vasthouden (net als op de foto).
 3. Kleur het bovenste deel in met zilver.
 4. Hou aan het onderste deel zilver een beetje zilver open en lak daarboven een een rode lak.
 5. Laat het drogen en doe daarna een laag top coat overheen.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten