maandag 6 mei 2013

hearts

Hoi!
Omdat ik vandaag vroeg wakker werd dacht ik bij mezelf: 'Waarom ga ik mijn nagels niet nog eens doen?' Ik pakte mijn nagellakdoos erbij en pakte de kleurtjes die ik wilde gebruiken, lavendel, wit, top coat, base coat, zwart... Ik begon te lakken. Ik was 1 uur zoet en moest het nog even laten drogen. En toen was mijn creatie klaar!





TADAAAAAAAAAAAAAAAA. Het is wel geen Valentijnsdag meer, maar dat betekent niet dat je geen nagels meer mag doen op je nails! Ik heb besloten om hartjes op mijn nagels te doen. En dan wordt het nog leuker om te doen als je het nog nooit eerder hebt gedaan! :D
Heb jij ook ooit hartjes op je nails gedaan zoals ik? Let me know! Stuur een foto van jouw nails en stuur het me op in een reactie onder dit bericht!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten